1.Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe obiektu Explorer Hostel?

Dane kontaktowe (tj. adres, adres e-mail oraz numer telefonu) znajdują się w górnej części naszej strony internetowej. Ponadto, w zakładce o nazwie KONTAKT znajdą Państwo formularz, umożliwiający szybki i bezpośredni kontakt z całodobowo czynną recepcją.

2. Jak mogę dokonać rezerwacji?

Istnieje kilka możliwości dokonania rezerwacji: osobista, telefoniczna, mailowa, za pośrednictwem naszej strony internetowej, facebook’a oraz portali rezerwacyjnych (tj. np. nocowanie.pl, e-holiday.pl)

3. Czy mogę zameldować się wcześniej?

Doba hostelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Przychylając się do próśb naszych gości, możemy zapewnić, iż jeśli pokoje zostaną w pełni przygotowane w momencie Państwa przyjazdu z chęcią przekażemy klucze wcześniej.

4. Czy mogę wymeldować się później?

Doba hostelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Przychylając się do próśb naszych gości, możemy zapewnić, iż jeśli będzie istniała taka możliwość, z chęcią na nią przystaniemy. W celu uzyskania wiążącej zgody, prosimy o kierowanie próśb na bieżąco do personelu recepcji.

5. Czy jest prywatny parking?

Z racji tego, że Explorer Hostel znajduje się w znakomitej lokalizacji w ścisłym centrum miasta, nie dysponujemy własnym parkingiem, jednakże w trosce o komfort wszystkich naszych Gości podróżujących samochodem, przygotowaliśmy kilka alternatywnych rozwiązań, o których informujemy na bieżąco.

6. Czy w obiekcie jest wydzielone miejsce dla palaczy?

W naszym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Jedynym miejscem ku temu przeznaczonym jest patio, znajdujące się na tyłach naszego hostelu

7. Czy w trakcie mojego pobytu mogę przyjmować gości?

Przyjmowanie Gości nie będących zameldowanymi w hostelu jest możliwe od godziny 8:00 do 22:00.

8. Czy recepcja jest czynna przez całą dobę?

Nasz personel jest do Państwa dyspozycji przez całą dobę.

9. Czy personel porozumiewa się w języku obcym?

Oczywiście, nasi recepcjoniści posługują się wieloma językami.

10. Czy jest możliwość pozostawienia bagażu przed i po wymeldowaniu?

Zarówno przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu mają Państwo możliwość pozostawienia bagażu do przechowania całkowicie bezpłatnie. Z racji czynnej całodobowo recepcji, bagaż ten można odebrać o dowolnej porze.

11. Czy jest możliwość dostawki w pokoju?

Niestety, w naszym hostelu nie ma takiej możliwości.

12. Czy jest możliwy pobyt dodatkowej osoby?

Jeśli w pokoju znajduje się odpowiednia ilość miejsca noclegowego, oczywiście istnieje taka możliwość. W celu uzyskania wiążącej zgody, prosimy o kierowanie próśb na bieżąco do personelu recepcji, mając na uwadze konieczność poniesienia dodatkowych kosztów.

13. Czy mogę się zameldować, będąc niepełnoletnim?

Niestety, przebywanie w naszym obiekcie jest możliwe tylko w towarzystwie osoby dorosłej (tu: pełnoletniej).

14. Co zrobić w przypadku zostawienia jakiejś rzeczy w Explorer Hostel?

W przypadku pozostawienia rzeczy w naszym hostelu, prosimy o niezwłoczny kontakt z obiektem. Po odnalezieniu pozostawionej rzeczy, nasz personel skontaktuje się z Państwem indywidualnie, celem ustalenia najbardziej dogodnego sposobu zwrotu.

15. Czy pobyt dzieci jest bezpłatny?

Pobyt dzieci do lat 5 jest całkowicie bezpłatny, jednakże wyłącznie w przypadku, jeśli dziecko śpi na łóżkach już znajdujących się w wyposażeniu pokoju, z rodzicem lub opiekunem prawnym.

16. Czy w Państwa obiekcie możliwy jest pobyt ze zwierzęciem?

W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości, informujemy, iż przebywanie zwierząt w naszym obiekcie jest całkowicie zabronione.

17. Czy w hostelu jest miejsce, w którym można przygotować posiłek?

Niestety nie dysponujemy pełnym zapleczem gastronomicznym dla naszych Gości. W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie, stworzyliśmy jednak miejsce, w którym całodobowo i w towarzystwie interesującej literatury mogą Państwo przygotować dla siebie świeżo zmieloną kawę z ekspresu lub herbatę i poczęstować się czymś słodkim.

18. Czy jest możliwość skorzystania z oferty śniadaniowej?

Oczywiście! Wszystkich naszych Gości serdecznie zachęcamy do skorzystania z naszej oferty śniadaniowej, na którą mogą Państwo zdecydować się zarówno przed przyjazdem jak i w trakcie pobytu. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu, każdego dnia w godzinach od 7:00 do 10:00 w cenie 15,00zł/osobę, na którym znajdą Państwo m.in. dania na ciepło, tj. jajecznicę/jaja gotowane, porówki/kabanosy oraz dania na zimno, tj. różnorodne wędliny, sery, świeże warzywa, jogurty, dżemy czy płatki śniadaniowe.

 

 

 

 

 

 

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zarezerwuj swój pobyt teraz!

Sprawdź dostępność