1.Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe obiektu Explorer Hostel?
Dane kontaktowe (tj. adres, adres e-mail oraz numer telefonu) znajdują się w górnej części naszej strony internetowej. Ponadto, w zakładce o nazwie KONTAKT znajdą Państwo formularz, umożliwiający szybki i bezpośredni kontakt z całodobowo czynną recepcją.
2. Jak mogę dokonać rezerwacji?
Istnieje kilka możliwości dokonania rezerwacji: osobista, telefoniczna, mailowa, za pośrednictwem naszej strony internetowej, facebook’a oraz portali rezerwacyjnych (tj. np. nocowanie.pl, e-holiday.pl)
3. Czy mogę zameldować się wcześniej?
Doba hostelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Przychylając się do próśb naszych gości, możemy zapewnić, iż jeśli pokoje zostaną w pełni przygotowane w momencie Państwa przyjazdu z chęcią przekażemy klucze wcześniej.
4. Czy mogę wymeldować się później?
Doba hostelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Przychylając się do próśb naszych gości, możemy zapewnić, iż jeśli będzie istniała taka możliwość, z chęcią na nią przystaniemy. W celu uzyskania wiążącej zgody, prosimy o kierowanie próśb na bieżąco do personelu recepcji.
5. Czy jest prywatny parking?
Z racji tego, że Explorer Hostel znajduje się w znakomitej lokalizacji w ścisłym centrum miasta, nie dysponujemy własnym parkingiem, jednakże w trosce o komfort wszystkich naszych Gości podróżujących samochodem, przygotowaliśmy kilka alternatywnych rozwiązań, o których informujemy na bieżąco.
6. Czy w obiekcie jest wydzielone miejsce dla palaczy?
W naszym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Jedynym miejscem ku temu przeznaczonym jest patio, znajdujące się na tyłach naszego hostelu
7. Czy w trakcie mojego pobytu mogę przyjmować gości?
Przyjmowanie Gości nie będących zameldowanymi w hostelu jest możliwe od godziny 8:00 do 22:00.
8. Czy recepcja jest czynna przez całą dobę?
Nasz personel jest do Państwa dyspozycji przez całą dobę.
9. Czy personel porozumiewa się w języku obcym?
Oczywiście, nasi recepcjoniści posługują się wieloma językami.
10. Czy jest możliwość pozostawienia bagażu przed i po wymeldowaniu?
Zarówno przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu mają Państwo możliwość pozostawienia bagażu do przechowania całkowicie bezpłatnie. Z racji czynnej całodobowo recepcji, bagaż ten można odebrać o dowolnej porze.
11. Czy jest możliwość dostawki w pokoju?
Niestety, w naszym hostelu nie ma takiej możliwości.
12. Czy jest możliwy pobyt dodatkowej osoby?
Jeśli w pokoju znajduje się odpowiednia ilość miejsca noclegowego, oczywiście istnieje taka możliwość. W celu uzyskania wiążącej zgody, prosimy o kierowanie próśb na bieżąco do personelu recepcji, mając na uwadze konieczność poniesienia dodatkowych kosztów.
13. Czy mogę się zameldować, będąc niepełnoletnim?
Niestety, przebywanie w naszym obiekcie jest możliwe tylko w towarzystwie osoby dorosłej (tu: pełnoletniej).
14. Co zrobić w przypadku zostawienia jakiejś rzeczy w Explorer Hostel?
W przypadku pozostawienia rzeczy w naszym hostelu, prosimy o niezwłoczny kontakt z obiektem. Po odnalezieniu pozostawionej rzeczy, nasz personel skontaktuje się z Państwem indywidualnie, celem ustalenia najbardziej dogodnego sposobu zwrotu.
15. Czy pobyt dzieci jest bezpłatny?
Pobyt dzieci do lat 5 jest całkowicie bezpłatny, jednakże wyłącznie w przypadku, jeśli dziecko śpi na łóżkach już znajdujących się w wyposażeniu pokoju, z rodzicem lub opiekunem prawnym.
16. Czy w Państwa obiekcie możliwy jest pobyt ze zwierzęciem?
W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Gości, informujemy, iż przebywanie zwierząt w naszym obiekcie jest całkowicie zabronione.
17. Czy w hostelu jest miejsce, w którym można przygotować posiłek?
Niestety nie dysponujemy pełnym zapleczem gastronomicznym dla naszych Gości. W trosce o Państwa komfort i dobre samopoczucie, stworzyliśmy jednak miejsce, w którym całodobowo i w towarzystwie interesującej literatury mogą Państwo przygotować dla siebie świeżo zmieloną kawę z ekspresu lub herbatę i poczęstować się czymś słodkim.
18. Czy jest możliwość skorzystania z oferty śniadaniowej?
Oczywiście! Wszystkich naszych Gości serdecznie zachęcamy do skorzystania z naszej oferty śniadaniowej, na którą mogą Państwo zdecydować się zarówno przed przyjazdem jak i w trakcie pobytu. Śniadanie serwowane jest w formie bufetu, każdego dnia w godzinach od 7:00 do 10:00 w cenie 34,00zł/osobę, na którym znajdą Państwo m.in. dania na ciepło, tj. jajecznicę/jaja gotowane, parówki/kabanosy oraz dania na zimno, tj. różnorodne wędliny, sery, świeże warzywa, jogurty, dżemy czy płatki śniadaniowe.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI